Fii Sanatos


Cu grijă pentru siluetă în timpul vacanței de vară

07/08/19 (502 vizualizari)

Vacanță, relaxare, cocktail-uri și mese copioase... efortul depus la sala de sport pe parcursul întregului an se pierde în neant. Revenim acasă cu un surplus de greutate, balonați și apatici.

Totuși, soluții există! Iată ce ne recomandă dieticienii.

Optați pentru gustări sănătoase

Produsele esențiale ca fructele, cerealele sau fulgii de ovăs și sandwich-urile sunt o modalitate ușoară de a controla mărimea porției și caloriilor. Optați pentru gustări bogate în proteine, cum ar fi nucile și cașcavalul. Acestea pot fi luate și pe plajă.

Sfat: O excursie la piața locală vă va permite nu doar să alegeți cele mai proaspete produse, ci și să faceți cunoștință cu cultura locală!

Serviciul „all inclusive” este foarte tentant

În astfel de condiții este ușor de depășit norma zilnică de calorii servind o singură masă. Iar disconfortul abdominal, greața și senzația de balonare nu se vor lăsa așteptate.

Ori de câte ori este posibil, evitați aceste capcane alimentare.

Sfat: Selectați cu atenție conținutul de pe platou. Asigurați-vă ca jumătate de farfurie să fie umplută cu legume, un sfert cu proteine slabe și celălalt sfert cu amidon sau cereale. Dacă vă mai simțiți înfometat, adăugați mai multe legume sau fructe.

Păstrați echilibrul

Chiar dacă nu aveți chef să numărați caloriile, mențineți un echilibru alimentar. Astfel dacă planificați o cină mai consistentă, optați pentru un prânz ușor.

Sfat: Personalizați-vă bucatele. Optați pentru grill în loc de prăjire, evitați sosurile, optați pentru ulei sau unt.

Mai multă mișcare

Mișcarea este viață, inclusiv în vacanță! Faceți alegeri simple: scările în loc de lift, mersul pe jos în loc de condus, excursii sau plimbări zilnice. Acestea vă pot ajuta să vă mențineți în formă.

Sfat: organizați o vacanță activă, cu jocuri sau exerciții fizice simple înainte de masă. Implicați familia și prietenii. Fiți cu noi pe facebook: