Fii Sanatos


”Frumusețea vine din interior”

20/10/17 (825 vizualizari)

 

Pentru a menține "tinerețea veșnică", în ispită ne vine o gamă largă de loțiuni și poțiuni care promit dispariția ridurilor, un păr mai mătăsos și unghii mai tari. Dar, să nu uităm ce spune zicala: "adevărata frumusețe vine din interior".

 


Iată ce produse alimentare sunt recomandate pentru a menține sănătatea pielii, părului și unghiilor!

 

 

Produsele alimentare bogate în zinc

Surse bogate în zinc sunt: carnea roșie, stridiile și semințele de floarea-soarelui. Zincul este un mineral esențial pentru sănătatea pielii și reglarea producției de sebum. Acneea poate fi adesea rezultatul unui deficit de zinc.

Ouă

Gălbenușul de ou este o sursă bogată de vitamina E – renumită prin lupta cu radicalii liberi, prevenind îmbătrânirea precoce a pielii și păstrând ridurile la distanță.

Ardei

Ardeii, mai ales cei grași roșii, sunt o sursă bogată de vitamina C. În afară de proprietățile de sinteză a colagenului, vitamina C contribuie la combaterea efectelor expunerii la RUV, îmbunătățirea texturii pielii și reducerea ridurilor.

Legumele din familia Brassica (broccoli, conopida, varza Kale)

Nu în zadar varza Kale a devenit foarte populară. Unghiile fragile sunt un semn că ficatul are nevoie de “puțină dragoste“. Acest grup de vegetale menține sănătatea ficatului, iar consumul în cantități adecvate va contribui la întărirea unghiilor.

Peștele gras (somonul/macroul)

Grăsimile din pește conțin acizi grași esențiali, importanți în menținerea barierei naturale de sebum a pielii. Aceasta contribuie la restabilirea pielii uscate și inflamate.

Alimentele care conțin biotină (banane, orez brun, ouă)

Biotina face parte din vitaminele grupei B, ce sunt esențiale pentru celulele părului, pielii și unghiilor. Carența acesteia provoacă prurit cutanat și căderea părului.

Cât mai multe produse naturale

Cearcănele de sub ochi și pielea palidă poate fi rezultatul afectării ficatului și rinichilor, cauzat de consumul excesiv de alimente procesate. Oferiți-i tractului digestiv o pauză, consumând alimente ușor procesabile, bogate în substanțe nutritive.â Fiți cu noi pe facebook:

Fiți sănătoși!